Sunday, April 5, 2009

Dunia Songsang- tilted world

I am a servant of God.
Thus upon his command I obey
Upon his forbidden i shan't do.
If I commit a sin I must accept the price.
But it's unbearable to mere mortal
What is a slave from his Master point of view?
There's nothing so i accept my role
as an unworthy slave.
To Him i serve
without questioned ,without hesitation.

Just another Muslim.

.............................................................................................

So based on twitter i was a little bit shock to see that now telah wujud satu gerakan projek untuk membela golonganx2 gay,lesbian dan pertukaran jantina di Tanah Jawi ini khasnya Malaysia. Secara umumnya aku tak delah kisah sangat tapi yang menyebabkan aku tersangat marah lagi meluat apabila muncul pula golongan yang mendakwa Islam mengiktiraf cinta sejenis. Cuma yang dilarang adalah perbuatan memasukkan zakar kedalam muzakkar yang lain. Apakah jadah haram yang cube ditembelengkan oleh golonganx2 ini?

http://tiltedworld.org/2008/11/29/islam-recognizes-homosexuality/

Ketahuilah barang yang haram itu tetap haram. Sesungguhnya beruntung besar bagi mereka yang menahan diri dari perbuatan terkutuk tersebut . jika nafsu menguasai akal maka apa yang logik pada nafsu jadilah logik akal maka munculah post-post yang idealnye mengatakan bagi mereka homoseksual adalah fitrah alam. Bahkan dusta ke atas mereka dan tiada fitrah tapi Pooo Rah.

Jangan kamu (si pembaca tertipu dengan hak itu hak ini). Sesungguhnya kebebasan tanpa batasan tidak ada bezanya kamu dengan haiwan. Tapi malangnye dewasa ini haiwan pun tak bersifat begitu. ishx3.

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yg haruslah ditulis dengan laras bahasa yang betul dan pastikan ia tidak berunsur jualan,marketing dan sebagainye. Tanpa segan silu saya akan mendelete tanpa mercy.