Sunday, March 29, 2009

The Tards of the World

Sepanjang hidupku ini kiranya 20 tahun aku telah bejumpa pelbagai jenis manusia dari segala bangsa tak kisahlah Melayu ke Cine ke, Indiake, Caucasian ke, Pan Asia ke etcx3. Daku mendapait adapun manusia ini punyalah banyak pecahan kaum dan suku sakatnye. KESEMUA nya mempunyai trademark-trademark "tard yang lebey kurang sama je satu sama lain. Berikut adalah tardx2 yg secara teorinye mungkin betul


Bas-tard



gambar hiasan semata-mata

Nama lain bagi golonganan ini ialah asshole kata mat salleh? Mengapa kerana golongan ini la paling bahaya untuk dibuat kawan atau teman sosial. Depan kira lain belakang kira lain. Contoh golongan bas-tard ini adalah seperti perbualan di bawah:


Si A: Dah hantar dah mende tu kat rumak Cik kiyah? ke nak aku hantarkan?

Si B: Dah settle daa , takpe ko relaks je ni kerje aku

10 minit kemudian.

Boss: Oit, cik kiyah komplain kate ko tak hantar lagi ,

Si A: B kate die dah hantar

Si B: A lambat inform saya

Si A: Bas$#$# (dlm hati je la).


So itu adalah contoh situasi golongan tard tersebut. Orangx2 sebegini jika terpaksa pendekkan cerita cerita anda kepada mereka kelak anda juga yang merana. Golongan kedua


Re-tard

Yang ni pun satu hal gak , walopun lebih baik dari golongan pertama tapi perbualan bersama mereka mampu menyebabkan anda berpotensi dihantar ke pusat sakit jiwa atau pakar psikologi . Kerana apa? Golongan ini selalunye merasakan tidak ada masalah merupakan satu masalah. Contoh perbualan:


Si A: Hello, B help me solve this problem (blax3)

Si B: No problem u should do this and this (blax3)

10 minutes later

Si A: Hey B, thanks but I`m not satisfied why does the step u giving me just now works? Why does it solve the problem.

Si B: Re#$%# (dlm hati ajela)


Demikian lah perangai golongan kedua ini, tapi bolehlah tolerate golonganx2 sebegini kerana dia tidak menyusahkan hidup anda malah menyebabkan mitokondrion dalam otakx2 bergerak lebih aktif . Ade gak faedahnya kan?


Dan golongan ketiga dan paling merbahaya.


Wii-Tard


Golongan ini akan bermain wii di manax2 sahaja tak kira masa bekerja, makan, tido, minum, kenduri kahwin, snorkling . Sangat bahaya kerana siapa yang berkenalan dengan mereka akan terjebak dan tidak akan keluar lagi dari golongan ini.



Disclaimer: Sebarang teori yg dipapar takdak kene mengena ngan kehidupan sebenar, kalo terkena tu nasib laa sape suruh tergulung dlm 3 golongan tersebut.



1 comment:

  1. kueh-tard xde ke? ;p

    ala.. mmg kean ade dua tige org cam ni.. kalau x , xde variety la idup.. takkan semua kena completely perfect kan? ;p

    saba2

    //alak

    ReplyDelete

Sebarang komen yg haruslah ditulis dengan laras bahasa yang betul dan pastikan ia tidak berunsur jualan,marketing dan sebagainye. Tanpa segan silu saya akan mendelete tanpa mercy.