Sunday, March 29, 2009

Sifu, Otai ,Sampah dan Iphone




Lately di zaman fahsyak dan mungkar ni dan sebagai salah sorang perlikunye, statistisk menunjukkan kadar wajib berubah handphone menjadi satu isu hangat hari ini. contoh perbulaan A dan B.

si A: Mana nak dapat Iphone murah>?
si B: Ntah mane aku tau .
si A: Ko kan masta , mane tau ko tau mendex2 ni.
si B: Ko nak uat ape phone tu?
si A: Cam nice kalo ade
si B: Kalo ko tak install metasploit atas iphone ko baik pakai 3310 aje.


Itu citer pasal Iphone. tapi yang paling utama skali aku actually sangat malas + menyampah bile org menggelar aku otai,sifoo, mastah (dan segalax2 yang lain). Apa yang aku buat orang lain boleh buat juga dengan syarat (rajin membace dan paham 3 bahasa utama dunia, Inggeris, C dan P* (Perl, Python,Php)).

So sebagai amaran lagi peringatan..

Aku bukan mastah, maupun otai ,siffoo or mendex2 yang ade sangkut paut ngan siput. Boleh nak panggil tapi jangan marah kalo aku panggil korang sampah nanti hahahaha.

Dah start dah merepek.

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yg haruslah ditulis dengan laras bahasa yang betul dan pastikan ia tidak berunsur jualan,marketing dan sebagainye. Tanpa segan silu saya akan mendelete tanpa mercy.